Saturday 23 February 2013

ESP UNTUK WARGA EMAS

Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua!!~
Hari ni liss dapat testimoni yang menggembirakan. Sharing berkenaan ESP yang diamalkam oleh seorang warga emas ni.. cer cek gambar kat bawah ni??


[Testimoni ESP]-Juz nak share 1 good news..skang nie ada kat kg..mlm td gerak dr nilai..so smpi2 mlm td dok sembang ngan mak..then mak citerla pasal makcik sebelah rumah nie..nak ikutkan makcik sebelah nie mata dia setengah ditutupi ngan selaput..so mmg nak kene pakai spec matala..di pendekkan citer, mata dia skang dah blh lihat ngan jelas..selaput mata dia pun dah x der..akhamdulillah, sonok sngt dengar..klu nak tau makcik nie umur dia dah 63 tahun..1 more effect dia, ramai yang tegur makcik tuh nampak lain skang..sume dok tanya makcik tuh makan aper..coz skang badan dia dah x macam umur 63 tahun..kulit jd pejal n bersih..nmpak sihat jer..Badan pun x cepat penat..smpaikan makcik tuh suh mak ckp kat saya terima kasih bebyk sebb introducekan shaklee pada dia..heheh..tapi makcik nie mmg rajin makan vitamin n esp..x pernah miss..lg 1 makcik nie dah consume vitamin n esp hampir sethn..so bg sy klu seseorang tuh nak nmpk hasil, orang tuh x blh mengharapkan sesuatu perubahan dlm masa yang singkat..k thats all..

sekarang ni liss nak explain Kenapa ESP penting untuk kesihatan tubuh badan?





Ini kerana badan kita terdiri daripada jutaan sel badan.

Sel sangat penting kepada badan manusia kerana dari SEL akan terbentuknya TISU. Dengan gabungan lapisan TISU akan membentuk ORGAN seperti Jantung, Hati, Buah Pinggang dll. 
Gabungan beberapa fungsi ORGAN akan membentuk beberapa SISTEM penting dalam tubuh badan manusia dan akhirnya terbentuklah kita hasil kombinasi beberapa sistem penting dalam tubuh manusia membentuk kita seperti hari ini.

Namun, setiap hari sel kita akan rosak disebabkan faktor-faktor seperti makanan, pencemaran, radikal bebas, kesan radiasi dan sebagainya yang menyebabkan sel akan sakit dan akhirnya menyebabkan penyakit seperti tekanan darah tinggi, kencing manis, masalah jantung, kanser dan sebagainya.

Sebelum sel-sel kita dirosakkan oleh faktor persekitaran, adalah lebih baik kita memberi "protein terbaik" sebagai makanan untuk sel tubuh badan kita.Protein adalah sumber utama dalam membantu pembentukan sel-sel yang sihat. Apabila sel tubuh badan kita sihat, maka keseluruhan anggota badan akan menjadi sihat.InsyaALLAH.

Kepada yang masih tercari-cari suplemenkah apakah yang sesuai untuk ayahanda dan bonda di kampung.Jangan segan-segan untuk hubungi saya ya!


Jom hadiahkan untuk ibubapa kita yang banyak berjasa membesarkan kita sejak dari kecil.


anda boleh call/sms/whassap : 0137836714



0 comments:

Post a Comment