Saturday 13 April 2013

SET KEHAMILAN

Ibu mengandung memerlukan nutrien tambahan untuk melengkapkan keperluan ibu dan bayi. Produk kesihatan Shaklee diperlengkapkan dengan Multivitamin yang diperkaya dengan Zat Besi, Bcomplex dengan Asid Folik, Vitamin C dan Kalsium untuk keperluan pembinaan tulang bayi dan kesihatan ibu.

Jadi bagi membekalkan tenaga yang berkekalan dan nutrien yang seimbang kepada tubuh ibu dan bayi, memperkenalkan Set Ibu Mengandung. Telah membantu ramai ibu-ibu yang mengalami masalah keletihan dan kelesuan, hb yang rendah serta lenguh-lenguh badan dan pinggang semasa mengandung.


Berikut merupakan fungsi bagi setiap vitamin yang diambil oleh ibu hamil :-

B-Complex dengan Asid Folic - membantu ibu-ibu mengandung mengawal emosi dan menangani stress serta mudah letih dan mengantuk. 

Vitalea dengan Iron - membantu membekalkan tenaga berpanjangan bagi  ibu-ibu yang aktif dan terikat dengan komitmen tugasan dan keluarga

Ostematrix Kalsium - sangat disarankan kepada ibu-ibu yang alergic dengan susu dan mengalami berat badan berlebihan semasa mengandung. Kalsium ini membantu menggantikan susu dan juga menghilangkan kelenguhan cramp dan sakit belakang. Di samping itu Ianya juga bertindak sebagai pelawas bagi ibu-ibu yang mengalami masalah sembelit. 

Omega Guard - kaya dengan DHA & EPA membaiki fungsi otak serta membantu perkembangan otak bayi yang lebih sempurna. Omega juga membantu menangani kelenguhan, sakit sendi dan membantu mengawal kenaikan berat badan mendadak serta mengekalkan suhu badan di tahap optimum.

Energizing Soy Protein (ESP) -Protein penting untuk perkembangan otak bayi. Otak bayi mula berkembang seawal persenyawaan berlaku lagi! Seperti yang kita tahu, otak manusia terdiri daripada sel dan sel pula dihasilkan daripada PROTEIN! Maka adalah penting untuk ibu mendapatkan protein berkualti tinggi dari saat ibu tahu telah berbadan dua, bagi memastikan perkembangan otak bayi berlaku dgn baik sekali.

anda boleh hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi :)

Salam Sayang, 
Shaklee Independent Distributor [ID No : 895653]
call I sms I whassap ; 0137836714


0 comments:

Post a Comment